Sunday, August 30, 2009

Kenangan Raya 2007

Ini gambar2 kenangan raya tahun 2007. Tak ada lah pulak dalam simpanan aku gambar semua ahli keluarga dan gambar family Mek. So sesiapa yang ada gambar tersebut bagi ler kat aku untuk aku upload. Oh ya untuk raya tahun ni kita orang tak tetapkan sebarang theme color. So ikut suka family masing2 ler. Tu yang meriah sikit warna2 baju.


Family Kak Long. Theme - multi-color.
Depan : Airil, Kak Long
Baris Belakang Dari Kiri : Faiz, Khwirul, Ariff, Lan, Suzy

Note: Abaikan gambar budak kecik baju biru (menyelit jer Danish ni org nak bergambar)


Family Kak Noor. Theme color biru. Bergambar pulak kat surau baru yang dicat warna biru gak. Memang sedondon habis.

Dari Kiri : Ayu, Iwan, Ija, Abg Rin, Amy, Ain, Erra, Aril & Kak Noor


Keluarga Kak Mah. Tak de theme color. Tak pe yang penting ada baju raya baru...heheh
Baris Depan : Abg Mat Shah, Kak Mah
Belakang : Farhan, Fareez


Keluarga Kak Lah. Pun tak de theme color.
Baris Depan : Abg Wan, Kak Lah
Baris Belakang : Hafeez, Shasha

Keluarga Yin. Theme color gold.
Dari Kiri : Kak Tanty, Harith, Yin


Keluarga Som. Tak de theme color. Yang penting sedondon ngan pasangan. Anak2 tak kisah. Heheh.

Dari Kiri : Hafiz, Som, Lisa, Abg Enal, Aliya, Ijat







Keluarga Gee (aku ler tu). Theme color biru.
Dari Kiri : Danish, One, Dania, Gee (aku), Daniel


Keluarga Enab. Theme color color, cam family Yin.

Dari Kiri : Iki, Saidon, Enab, Ika


Permata hatiku. Danish, Dania & Daniel

Dania, Enab & Ika

No comments:

Post a Comment